دوچرخه الپتیکال باشگاهی برند srs مدل a5200

ضمانت اصالت کالا

موجود در انبار

ارسال توسط بازرگانی تورال اسپرت ایران
160,000,000 تومان
- +

تحویل اکسپرس

۷ روز گارانتی بازگشت وجه

پشتیبانی همیشگی

تضمین بهترین قیمت

محصولات اصل

توضیحات

الیپیتیکال باشگاهی برند srsمدل a5200 محصولات خاص و منحصر به فرد بازگانی ورزشی تورال است! چون این الیپیتیکال دارای ویژگی های خاص هست. که بازرگانی ورزشی تورال علاوه بر محصولات با کیفیت اطلاعات درستی را نیز در اختیار شما عزیزان قرار میدهد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این الیپیتیکال با تورال همراه باشید.

الیپیتیکال باشگاهی برند srsمدل a5200:

دلیل محبوبیت بسیار این الیپیتیکال مقاومت و محکم بودن و همچنین با دوام بودن آن است! الیپیتیکال باشگاهی برند srsمدل a5200 بخاطر دوام و کیفیت بالای آن است که به مدلی پرفروش برای کار برد های باشگاهی تبدیل کرده است.

الپتیکال باشگاهی SRS دستگاه هوازی پرطرفدار می باشد زیرا این مدل با وجود باشگاهی بودن قابلیت استفاده در منزل را نیز دارد و وجود چرخ های این دستگاه امکان جابجایی آن را در هر مکانی آسان کرده است؛ این دستگاه میتواند ترکیبی از سه ورزش پیاده روی، اسکی و دوچرخه سواری را برای شما ارائه کند و باعث چربی سوزی در تمام مناطق بدن شود (چرا که تمام قسمت های بدن شما در این تمرینات درگیر میشود)، تمرین با اسکی فضایی باعث عضله سازی (با تمرینات سنگین و طولانی) و افزایش استقامت می شود. این مدل دارای محفظه نگهدارنده بطری آب هست .اما نکته اصلی که این محصول را محبوب میکند ظاهر بسیار جذاب با رنگ مشکی و زرد ، با ابعاد مناسب و با کیفیت ، صفحه نمایش با قابلیت نمایش اطلاعات کاربردی برای محاسبه کالری سوزی در حین تمرین می باشد .

 

 

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

الیپیتیکال باشگاهی برند srs
دوچرخه الپتیکال باشگاهی برند srs مدل a5200

موجود در انبار

160,000,000 تومان
- +
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن